poniedziałek, 9 lutego 2015

Włosy na szczotce.

Zawsze przeraża mnie to ile ich tam zostaje. Ponieważ męczę swoje włosy a to temperaturą, a to chemią zawsze staram się im zrekompensować wyrządzone krzywdy. Odżywki, kremy, maski - zdecydowanie mój żywioł. Znaleźć kosmetyk, który odżywia, ale nie obciąża, wygładza, ale nie przyspiesza przetłuszczania się włosów - THIS IS THE DREAM.

Obecnie stosuję kurację marki CeCe, a tak naprawdę tylko jej część. Po za ampułkami jest jeszcze szampon, odżywka i tabletki. Producent ostrzega, że efekty widoczne będą po miesiącu (a ja bym chciała juuż), ale wydaje mi się że po pierwszym tygodniu włosy wyglądają już trochę lepiej i mniej widzę ich na umywalce podczas porannego czesania.

Preparat nakładam po umyciu na mokrą skórę głowy, rozcieram i dopiero suszę. Bardzo przetłuszczają mi się włosy, więc bałam się, że to tylko przyspieszy ten proces, ale na szczęście nic to nie zmieniło w tej kwestii. 1/4 każdej ampułki wcieram bezpośrednio we włosy i mam wrażenie, że wydają się trochę zdrowsze.

Każde włosy są inne, przekonałam się już, że nie ma uniwersalnego produktu. Dzięki Bogu W moim przypadku działa.



9 komentarzy:

  1. Jaki jest koszt tych ampułek? Ja teraz stosuję ajurwedyjską terapię do włosów i do dopełnienia serii ajurwedyjski tonik, ale też za krótko żeby oceniać działanie. Włosów jakby leci mniej, ale muszę poczekać na efekty dłużej.

    Pozdrawiam, Ala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest promocja: http://www.stopwypadaniu.pl/pl/promocje
      a w regularnej cenie są chyba w Rossmanie. może też kupić w pakietach, ja najpierw chciałam przetestować same ampułki.

      o kurcze, nie słyszałam o tym jeszcze. jakie są jeszcze produkty po za tonikiem? będę wypatrywać podsumowania o działaniu ;)

      Usuń
    2. To chyba najbardziej znany produkt z całej serii http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=59804, ale myślę, że warto przyjrzeć się całej ofercie Orientany.

      Nie jestem aż tak obeznana w temacie żeby móc się wymądrzać :)

      Usuń
  2. jestem ciekawa efektu po miesiącu :) a ja bardzo polecam wcierkę z Jantara i tabletki Biotebal, bo mi tak samo strasznie włosy wypadały, a teraz jest ich o połowę mniej wypadających :)
    pozdrawiam
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiam się nad jakimiś tabletkami. Polecasz Biotebal? W jakiej są mniej więcej cenie?

      Usuń
  3. Nigdy nie używałam takich rzeczy przeciw wypadaniu włosom, ale może spróbuje, bo ja też mam ten problem :)
    Zapraszam do mnie: sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałaby mi się taka kuracja :(
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa efektu :) Ale sama chyba się skuszę na wcierkę Jantar, bo dużo słyszałam o tym sposobie :)

    OdpowiedzUsuń