niedziela, 1 marca 2015

Hair Story: ciąg dalszy

Tak jak pisałam jakiś czas temu, zaczęłam stosować kurację CeCe Med przeciw wypadaniu włosów. Faktycznie, po tygodniu zaczęłam zauważać poprawę, jeśli chodzi o ilość włosów na szczotce. Zorientowałam się również, że włosy, które zostają po porannym czesaniu są krótkie. Znaczy to mniej więcej tyle, że przestały mi wypadać, ale niestety nie przestały się łamać. Mam dosyć zniszczone włosy wieloletnim farbowaniem, suszeniem i prostowaniem - dopiero jakiś czas temu dałam z tym wszystkim na wstrzymanie. 
W poszukiwaniu lekarstwa na moje łamiące się włosy sięgnęłam w pierwszej kolejności po perłową maseczkę Biovax. Najkrócej mówiąc - maska działa super. Włosy są miękkie, lepiej się ukaładają, są od razu gładsze. Należy ją stosować co ok 3-5 dni, czyli ja z moim codziennym myciem powinnam co 3. Nie jest to możliwe, ponieważ w tygodniu niestety nie mam czasu wylegiwać się 15 minut (tyle należy trzymać ją na włosach) przed pójściem do pracy. Nie jestem w stanie poświęcić kwadransu spania w pracujący dzień. Chętnie za to sięgam po nią w weekend. Idealna do domowego SPA, ładnie opakowana, ślicznie pachnie i błyszczy się perłowo-złotymi drobinkami. Na mnie najlepiej "wygląda" drugiego dnia po użyciu - ewidentnie widać efekty, ale włosy nie są mniej obciążone niż pierwszego (chociaż i wtedy nie ma z tym widocznego problemu).
Po sprawdzeniu pereł i kolagenu, sięgnęłam po mniejsze opakowania innych odmian. W pierwszej chwili miałam wrażenie, że są mniej skoncentrowane niż perłowa wersja - możliwe, że przez inną konsystencję. Ostatecznie jedna saszetka wystarczyła jednak na dwie aplikacje. Małe porcje polecam dla urozmaicenia i przede wszystkim do wypróbowania - w końcu każde włosy mogą inaczej zareagować na dany produkt. Kupując mini wersję możecie przetestować co jest najlepsze (płacąc zdecydowanie mniej niż za pełnowymiarowy produkt).




8 komentarzy:

  1. Najlepsze odżywki na świecie ❤ obserwuje i zapraszam do mnie! :3
    just-emmaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też zdecydowanie przypadły do gustu! ❤ dzięki, na pewno zajrzę - do zobaczenia :)

      Usuń
  2. Ja nie polubiłam się z Biovaxem chociaż może dam im jeszcze kiedyś szansę :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! ;3
    http://majatabor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie używam tej perłowej maski i jestem z niej bardzo zadowolona. Dodatkowo uwielbiam tą do suchych i zniszczonych (pomarańczowa saszetka). Pozwoliłam sobie zaobserwować Twój blog, powodzenia i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! jeszcze nie próbowałam pomarańczowej :)

      Usuń
  5. A ja nie przepadam za WAXami, nie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń